Afstuderen in Z-A - Reisverslagen van Lobke van Summeren - WaarBenJij.nu Afstuderen in Z-A - Reisverslagen van Lobke van Summeren - WaarBenJij.nu

Afstuderen in Z-A

Aaaaaahhhh, nu komt het toch echt dichterbij.
Net een weekje met Wessel weg geweest naar Cork voor zijn stage en over 2 maandjes ga ik al naar Z-A, spanneeeeeend!
Ik moet alleen nog zo veel dingen regelen, verzekering, inentingen, visum, woning, enz.
Ik ga als het goed is dus over 2 maanden al afstuderen en wel aan hospital de groote schuur in Kaapstad. Samen met Moniek vertrek ik voor 7 maanden naar deze zonnige plaats om hier onderzoek te gaan doen naar de resistentie van bacteriën. Dit gaan we doen op DNA niveau en we gaan misschien ook zelf een eigen PCR ontwikkelen. Allemaal heel interessant dus en ik denk ook erg leerzaam. Ben benieuwd naar hoe het daar is en wat het verschil met Nederland zal zijn.
Ondanks dat ik nog zo veel moet regelen heb ik er al wel echt heel erg veel zin in.

Ik hoop tot over twee maandjes, maar dan vanuit Kaapstad.