Nog maar 1 weekje! - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Lobke Summeren - WaarBenJij.nu Nog maar 1 weekje! - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Lobke Summeren - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 weekje!

Door: Lobke v S

Blijf op de hoogte en volg Lobke

21 Oktober 2012 | Nederland, Kaatsheuvel

Beste allemaal,

Nou nog maar 1 weekje. Het komt dus al wel echt aardig dichter bij. Ik heb afgelopen vrijdag mijn afscheidsborrel/feestje al gehouden.
Dit was echt helemaal super. Bijna iedereen die mij dierbaar is en waar ik van hou was er bij, vrienden, familie en Wessel hij was speciaal vanuit Cork nog een weekendje naar Nederland gekomen om mij ook nog even te zien voordat ik ga. Want dat is al bijna, super spannend! Maar het feestje was zeker geslaagd, papa en mama ook heel erg bedankt! Het was echt toppie =D de schuur was leuk aangekleed in afrikaanse stijl en we hadden lekkere afrikaanse maar ook nederlandse hapjes. Nog maals iedereen bedankt voor het komen en de leuke en mooie kado's. Van mijn lieve vriendinnetjes heb ik een super mooi boek gehad met allemaal leuke foto's (nouja, bijna allemaal dan *schaam schaam*) en mooie teksten geschreven door vrienden en familie. Dus deze gaat samen met alle andere mooie kado's zeker mee het vliegtuig in.
Alles is inmiddels geregeld dus de reis kan wat mij betreft beginnen.
Visum is binnen, kamer in breda onderverhuurd, koffer staat al klaar alleen nog even inpakken.

Heb er zin in =D Vind het ook wel super spannend maar dat zijn gezonde spanningen hoop ik maar.

Liefs vanuit kaatsheuvel en wie weet tot over een weekje vanuit het zonnige Cape Town.

xxx

p.s. Bedankt allemaal voor dit top weekend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lobke

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 14228

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 10 Juni 2013

Afstuderen in Z-A

Landen bezocht: